IETI - Informații admitere studii de licență 2024
- Detalii
- English
- Accesări: 138818
Numărul locurilor disponibile pe programe de studii pentru ADMITERE LA STUDII DE LICENȚĂ SEPTEMBRIE 2024 - vezi aici
|
Candidaţii absolvenţi de licee situate în mediul rural pot beneficia de locuri fără taxă alocate în condiţiile legii. După absolvire puteţi avea una dintre ocupaţiile prezentate în continuare: • Inginer proiectant de sisteme şi calculatoare • Inginer sisteme de securitate • Inginer de cercetare în calculatoare • Inginer de sistem în informatică • Programator de sisteme informatice • Inginer de sistem software • Inginer automatist • Inginer de cercetare în automatică • Asistent de cercetare în electromecanică • Specialist mentenanţă electromecanică-auto-matică echipamente industriale • Inginer proiectant electrotehnic • Proiectant sisteme de securitate • Cercetător în electrotehnică • Asistent de cercetare în electrotehnică • Specialist mentenanţă electrotehnică-auto-matică echipamente industriale • Inginer electronist transporturi, telecomunicaţii • Inginer proiectant electronist • Inginer producţie • Inginer de cercetare în electronică aplicată • Inginer de cercetare în comunicaţii • Inginer proiectant comunicaţii • Inginer economist • Inginer sisteme electroenergetice |
Calendar admitere - Licență |
Sesiunea I – IULIE 2024
15 iulie – 02 august 2024 – Admitere LICENȚĂ
√ Afişare liste intermediare: 31 iulie 2024 ora 14 (la sala A009 și la https://ieti.uoradea.ro/ro/rezultate-admitere)
√ Confirmări II: 01 august – 02 august 2024 ora 12 (la sala A009)
√ Afişare liste finale: 02 august 2024 ora 14 (la sala A009 și la https://ieti.uoradea.ro/ro/rezultate-admitere)
Pentru mai multe detalii accesați: Calendarul admiterii licență - sesiunea IULIE
Sesiunea II – SEPTEMBRIE 2024
02 septembrie – 23 septembrie 2024 – Admitere LICENȚĂ
√ Afişare liste finale: 23 septembrie 2024 ora 14 (la sala A009 și la https://ieti.uoradea.ro/ro/rezultate-admitere)
Pentru mai multe detalii accesați: Calendarul admiterii licență - sesiunea SEPTEMBRIE
Număr de locuri |
(la toate programele de licență ale Facultății IETI)
√ - 191 locuri finanțate de la buget, din care 5 pentru absolvenți de licee din mediul rural
SEPTEMBRIE 2024:
Candidaţii absolvenţi de licee situate în mediul rural pot beneficia de locuri fără taxă alocate în condiţiile legii.
Acte necesare la înscriere |
- √ Formular de înscriere - descarcă aici: .doc sau .pdf.
- √ Diploma de bacalaureat sau diploma echivalentă cu aceasta
- √ Certificatul de naştere în copie simplă
- √ Certificatul de căsătorie în copie simplă - dacă este cazul
- √ Adeverință medicală
- √ 2 fotografii tip buletin
- √ Cartea de identitate
- √ Chitanţă / ordin de plată de achitare a taxei de înscriere sau dovada aprobării scutirii de taxă de înscriere
- √ Chitanţă / ordin de plată de achitare a taxei de întocmire dosar pentru recunoaștere credite/examene diferență, pentru candidații care solicită admiterea în an superior
- √ Situația școlară (sau Suplimentul la diplomă) eliberată de facultatea la care candidatul a fost înmatriculat la studii de licență, pentru candidații la admiterea în an superior
- √ Adeverință eliberată de facultatea la care candidatul a fost înmatriculat anterior (vezi la detalii)
- √ Adeverință eliberată de facultatea la care candidatul a fost înmatriculat anterior (vezi la detalii)
- √ Acordul de prelucrarea a datelor cu caracter personal semnat olograf - descarcă modelul de aici.
Pentru mai multe detalii accesați: Acte necesare pentru înscriere.
La înscriere candidaților li se alocă câte un cod unic, care le va fi comunicat. Candidații se vor regăsi pe listele de admitere după acest e coduri (și nu nominal).
Candidații care se înscriu on-line vor depune cele două fotografii tip buletin la secretariatul facultății până la data de 30.09.2024.
Taxe de admitere și școlarizare |
a) la Serviciul Taxe, pavilionul I sala I006
b) la Trezoreria Oradea în contul:
RO59TREZ07620F330500XXXX
Universitatea din Oradea
cod fiscal 4287939
c) la Banca Transilvania în contul:
RO71BTRL00501202782511XX
Universitatea din Oradea
cod fiscal 4287939
√ Taxa de înscriere pentru concursul de admitere - 200 lei. Pe ordinul de plată se va specifica 'Taxă de înscriere pentru Facultatea IETI'.
√ Taxa de înmatriculare (pentru cei admiși) - 120 lei. Pe ordinul de plată se va specifica 'Taxă de înmatriculare pentru Facultatea IETI'.
√ Taxă procesare dosar (pentru candidaţi cu studii anterioare efectuate în străinătate) - 150 EURO
√ Taxă de întocmire dosar pentru recunoaștere credite/examene diferență (pentru candidații care solicită admiterea în an superior) - 600 lei
√ Taxă de școlarizare (pentru candidații admiși pe locuri cu taxă). Pe ordinul de plată se va specifica 'Taxă de școlarizare pentru Facultatea IETI'.
√ Candidaţii care se înscriu la mai multe facultăţi vor plăti integral taxa de înscriere pentru fiecare facultate, conform metodologiilor proprii.
Pentru mai multe detalii accesați: Taxe de școlarizare.
Care este modalitatea de admitere? |
Departajarea la medii egale se va face în funcție de media/nota de la proba Matematică la examenul de bacalaureat
În cazul perpetuării situaţiei de balotaj, departajarea se va face în funcţie de media/nota de la proba Competenţe digitale la examenul de bacalaureat.
Candidații vor fi declarați admiși atunci când confirmă locul dobândit prin admitere, au transmis toate actele solicitate și au achitat toate taxele necesare.
Care este procesul de admitere? |
Se recomandă ca în formularul de înscriere să se opteze pentru cât mai multe programe de studii.
În căsuțele din dreptul programelor de studii pentru care se optează, se va scrie cifra 1 pentru prima opțiune, cifra 2 pentru următoarea (adică programul de studiu la care candidatul dorește să fie admis dacă nu poate fi admis la opțiunea 1) și așa mai departe.
Programul de studiu 1
varianta 1 candidatul este admis la opțiunea 1 |
varianta 2 media de admitere a candidatului nu este suficientă pentru a fi admis la opțiunea 1 |
varianta 3 candidatul este admis la opțiunea 2 |
varianta 4 media de admitere a candidatului nu este suficientă pentru a fi admis nici la opțiunea 2 |
varianta 2N - 1 candidatul este admis la opțiunea N (ultima opțiune de pe formularul de înscriere) |
varianta 2N media de admitere a candidatului nu este suficientă pentru a fi admis nici la opțiunea N și candidatul este declarat "respins" |
Candidaţii care au obţinut distincţii (premiul I, II, III sau menţiune) la concursuri sau olimpiade şcolare naţionale sau internaţionale de profil recunoscute de ministerul tutelar pe perioada studiilor liceale vor fi admişi pe locuri finanţate de la bugetul de stat. In continuare, clasificarea candidaţilor se face în ordinea descrescătoare a mediilor obţinute a examenul de admitere şi în limita locurilor aprobate pentru fiecare program de studii. Media minimă de admitere nu poate fi mai mică decât 5.00 (cinci).
Ordinea de clasificare rezultată în urma admiterii va fi utilizată şi pentru repartizarea locurilor finanţate de la bugetul de stat, acestea revenind celor mai bine clasaţi candidaţi din fiecare program de studii, conform metodologiei proprii a facultăţii.
Candidaţii care îşi retrag actele înainte de afişarea rezultatului final al concursului sunt consideraţi eliminaţi din concurs.
Rezultatele concursului de admitere se fac publice prin afişare la sediul facultăţii, pe pagina web proprie a facultăţii şi pe pagina web a universităţii. În prima etapă se afişează listele provizorii. Candidații se vor regăsi pe listele de admitere după codurile unice alocate la înscriere (și nu nominal).
Care este procesul de confirmare al locului obținut la admitere? |
Confirmarea ocupării locului se va face în termenul stabilit de facultate prin metodologia proprie şi afişat la avizier în loc vizibil şi pe pagina web. În caz contrar candidaţii vor pierde definitiv locul ocupat prin admitere. După expirarea acestui termen, facultatea va reface listele de admitere şi le va aduce la cunoştinţa candidaţilor prin afişare.
Etapa II (Confirmări II)
După întocmirea noilor liste, candidaţii care au fost declaraţi admişi prin redistribuire vor avea obligaţia de a confirma locul în termenul stabilit de facultate prin metodologia proprie şi afişat la avizier în loc vizibil şi pe pagina web. În caz contrar vor pierde locul ocupat prin admitere definitiv.
Lista finală a rezultatelor concursului de admitere se va afişa după finalizarea confirmărilor şi va sta la baza înmatriculării pe programe de studii. Înmatricularea candidaţilor declaraţi admişi şi confirmaţi va fi efectuată după încheierea celor două sesiuni de admitere, pe baza listelor definitive cumulate din sesiunile iulie şi septembrie 2024, prin decizie a rectorului universităţii, până la data de 01.10.2024 (inclusiv).
Dosarele candidaţilor respinşi sau ale celor care renunţă la locul obţinut prin admitere se restituie personal candidatului, la cerere, în cel mult 2 zile lucrătoare de la depunerea cererii şi necondiţionat, fără perceperea unor taxe, pe baza actelor de identitate sau a împuternicirii notariale.
Confirmarea ocupării locului de către candidat se face prin:
- achitarea taxei de înmatriculare în cuantum de 120 lei;
- doar pentru studenţii cu taxă, plata tranşei I a taxei de şcolarizare (vezi valoarea tranşei aici); se acordă o reducere de 5% din taxa anuală de şcolarizare pentru candidaţii / studenţii care achită integral taxa anuală de şcolarizare până în data de 15 octombrie 2024;
- completarea și depunerea la Secretariatul facultății a Fișei de Înmatriculare, a Contractului de studii universitare și a dovezilor de plată de mai sus.
Taxele de mai sus vor fi achitate prin modalitățile precizate la "Taxe de admitere și școlarizare".
La confirmarea locului bugetat ocupat la admitere candidații vor transmite / depune la secretariatul facultății în original diploma de bacalaureat sau, după caz, adeverința de bacalaureat, respectiv atestatul de recunoaștere a diplomei. Neprezentarea diplomei / adeverinței / atestatului în termenul stabilit duce la pierderea locului finanțat de la bugetul statului.
Regulamentul de organizare și desfășurare a concursului de admitere 2024, studii universitare de LICENȚĂ poate fi descărcată de aici.
.
Vă așteptăm cu drag!
IETI - Informații admitere studii de masterat 2024
- Detalii
- English
- Accesări: 26231
Număr locuri disponibile pentru ADMITERE LA STUDII DE MASTER SEPTEMBRIE 2024 - vezi aici.
Facultatea de Inginerie Electrică şi Tehnologia Informaţiei organizează 5 programe de master profesionale şi de cercetare, acreditate, studii de doctorat în domeniul Ingineriei Electrice şi în domeniul Electronică, Telecomunicaţii şi Tehnologii Informaţionale. Aceste direcţii îţi vor oferi posibilitatea să aprofundezi studiile, să participi în echipe de cercetare şi de a-ţi dezvolta propriile proiecte şi afaceri.
Pentru înscriere la admitere puteți alege algoritmul prezentat mai jos sau să folosiți platforma centrală a universității, accesând aici.
Calendar admitere - Masterat |
Sesiunea I – IULIE 2024
15 iulie – 02 august 2024– Admitere MASTERAT
√ Susținerea Probei de Verificare a Cunoștințelor Specifice Domeniului de Studiu (în sălile alocate pentru fiecare domeniu de studiu): 26 iulie 2024 ora 11
√ Afișare liste intermediare: 31 iulie 2024 ora 14 (la sala A009 și la https://ieti.uoradea.ro/ro/rezultate-admitere)
√ Confirmări II: 01 - 02 august 2024 ora 14 (la sala A009)
√ Afişare liste finale: 02 august 2024 ora 16 (la sala A009 și la https://ieti.uoradea.ro/ro/rezultate-admitere)
Pentru mai multe detalii accesați: Calendarul admiterii masterat - sesiunea IULIE
Sesiunea II – SEPTEMBRIE 2024
15 septembrie – 23 septembrie 2024 – Admitere MASTERAT
√ Susținerea Probei de Verificare a Cunoștințelor Specifice Domeniului de Studiu (în sălile alocate pentru fiecare domeniu de studiu sau online): 19 septembrie 2024 ora 11
SPECIALIZAREA |
LINK Susținerea online a Probei de Verificare a Cunoștințelor Specifice Domeniului de Studiu |
Management şi Comunicare în Inginerie | https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3abUEjggYjwthxLlUyMGerRUcPcyFVRnVKmIgflEAIdIg1%40thread.tacv2/1726573614244?context=%7b%22Tid%22%3a%2205d791cd-a305-40a3-aae8-eeced7cd17a5%22%2c%22Oid%22%3a%2202e2c699-748d-4303-9d2c-77b81def1b78%22%7d |
Management în Tehnologia Informaţiei |
Meeting ID: 385 115 173 581 Passcode: RgLS68 |
Sisteme Automate Avansate |
Eugen Ioan Gergely is inviting you to a scheduled Zoom meeting.
Topic: Link proba orală admitere master Sisteme Automate Avansate
Time: Sep 19, 2024 11:00 Bucharest
Join Zoom Meeting
Meeting ID: 872 3159 9607
Passcode: 7yGsfS
|
Sisteme Avansate în Ingineria Electrică | https://us02web.zoom.us/j/87662825411?pwd=GbsryjaQT6WYEpT6Jb0egdOe7kBiPu.1 |
Tehnologii Audio Video şi Telecomunicaţii | https://us05web.zoom.us/j/85125756568?pwd=fPtpHhP0HvDtTrQsxm6EqHgS7HdBxM.1 |
√ Afişare liste finale: 23 septembrie 2024 ora 14 (la sala A009 și la https://ieti.uoradea.ro/ro/rezultate-admitere)
Pentru mai multe detalii accesați: Calendarul admiterii masterat - sesiunea SEPTEMBRIE
Număr de locuri |
(la toate programele de masterat ale Facultății IETI)
√ - 103 locuri finanțate de la buget
Număr locuri disponibile pentru ADMITERE LA STUDII DE MASTER SEPTEMBRIE 2024 - vezi aici.
Acte necesare la înscriere |
- √ Formularul de înscriere - descarcă aici: .doc sau .pdf
- √ Diploma de licenţă sau diploma/ adeverință echivalentă cu aceasta
- √ Diploma de bacalaureat sau diploma echivalentă cu aceasta
- √ Certificatul de naştere în copie simplă
- √ Certificatul de căsătorie în copie simplă - dacă este cazul
- √ Adeverință medicală
- √ 4 fotografii tip buletin
- √ Cartea de identitate
- √ Chitanţă / ordin de plată de achitare a taxei de înscriere sau dovada aprobării scutirii de taxă de înscriere
- √ Chitanţă / ordin de plată de achitare a taxei de întocmire dosar pentru recunoaștere credite/examene diferență, pentru candidații care solicită admiterea în an superior
- √ Situația școlară (sau Suplimentul la diplomă) eliberată de facultatea la care candidatul a fost înmatriculat la studii de licență, pentru candidații la admiterea în an superior
- √ Adeverință eliberată de facultatea la care candidatul a fost înmatriculat anterior (vezi la detalii)
- √ Adeverință eliberată de facultatea la care candidatul a fost înmatriculat anterior (vezi la detalii)
- √ Acordul de prelucrarea a datelor cu caracter personal semnat olograf - descarcă modelul de aici.
Pentru mai multe detalii accesați: Acte necesare pentru înscriere.
La înscriere candidaților li se alocă câte un cod unic, care le va fi comunicat. Candidații se vor regăsi pe listele de admitere după acest e coduri (și nu nominal).
Candidații care se înscriu on-line vor depune cele două fotografii tip buletin la secretariatul facultății până la data de 30.09.2024.
Taxe de admitere și școlarizare |
a) la Serviciul Taxe, pavilionul I sala I006
b) la Trezoreria Oradea în contul:
RO59TREZ07620F330500XXXX
Universitatea din Oradea
cod fiscal 4287939
c) la Banca Transilvania în contul:
RO71BTRL00501202782511XX
Universitatea din Oradea
cod fiscal 4287939
√ Taxa de înscriere pentru concursul de admitere - 200 lei. Pe ordinul de plată se va specifica 'Taxă de înscriere pentru Facultatea IETI'.
√ Taxa de înmatriculare (pentru cei admiși) - 120 lei. Pe ordinul de plată se va specifica 'Taxă de înmatriculare pentru Facultatea IETI'.
√ Taxă procesare dosar (pentru candidaţi cu studii anterioare efectuate în străinătate) - 150 EURO
√ Taxă de întocmire dosar pentru recunoaștere credite/examene diferență (pentru candidații care solicită admiterea în an superior) - 600 lei
√ Taxă de școlarizare (pentru candidații admiși pe locuri cu taxă). Pe ordinul de plată se va specifica 'Taxă de școlarizare pentru Facultatea IETI'.
√ Candidaţii care se înscriu la mai multe facultăţi vor plăti integral taxa de înscriere pentru fiecare facultate, conform metodologiilor proprii.
Pentru mai multe detalii accesați: Taxe de școlarizare.
Care este modalitatea de admitere? |
Cunoştinţele specifice domeniului de studiu se verifică printr-o probă orală pe baza unei bibliografii cuprinzând lucrări de specialitate. Candidații trebuie să susțină această probă pentru toate domeniile de studiu la care a optat în formularul de înscriere, în fața comisiilor constituite în acest scop.
În cazul în care un candidat nu susține Proba de Verificare a Cunoștințelor Specifice Domeniului de Studiu, acestuia i se va considera nota 0 (zero) la Proba de Verificare a Cunoștințelor Specifice Domeniului de Studiu iar pe listele cu rezultatele admiterii va fi declarat ”Respins”.
Departajarea la medii egale: Media la examenul de Diplomă/Licență
În cazul perpetuării în continuare a situaţiei de balotaj, departajarea se va face în funcţie de Nota la Proba de Verificare a Cunoștințelor Specifice Domeniului de Studiu
În cazul perpetuării în continuare a situaţiei de balotaj, departajarea se va face în funcţie de Nota obţinută la Proiectul / Lucrarea de Diplomă / Licenţă la examenul de Diplomă/Licență
În cazul perpetuării în continuare a situaţiei de balotaj, departajarea se va face în funcţie de nota obţinută la proba Evaluarea cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate a examenului de Diplomă/Licență.
În cazul perpetuării în continuare a situaţiei de balotaj, departajarea se va face în funcţie de Media la Examenul de Bacalaureat.
Tematica şi Bibliografia pentru admiterea la master 2024 Management în Tehnologia Informaţiei
Tematica şi Bibliografia pentru admiterea la master 2024 Management şi Comunicare în Inginerie
Tematica şi Bibliografia pentru admiterea la master 2024 Sisteme Automate Avansate
Tematica şi Bibliografia pentru admiterea la master 2024 Sisteme Avansate în Inginerie Electrică
Tematica şi Bibliografia pentru admiterea la master 2024 Tehnologii Audio-Video și Telecomunicații - masterat de cercetare
Sălile în care se va desfășura Proba de Verificare a Cunoștințelor Specifice Domeniului de Studiu:
1. Pentru programul de masterat Management în Tehnologia Informaţiei: sala E111
2. Pentru programul de masterat Management şi Comunicare în Inginerie: sala E112
3. Pentru programul de masterat Sisteme Automate Avansate: sala E106
4. Pentru programul de masterat Sisteme Avansate în Inginerie Electrică: sala E110
5. Pentru programul de masterat Tehnologii Audio-Video și Telecomunicații: sala E113
1. Management în Tehnologia Informaţiei: link aici
2. Management şi Comunicare în Inginerie: link aici
3. Sisteme Automate Avansate: link aici
4. Sisteme Avansate în Inginerie Electrică: link aici
5. Tehnologii Audio-Video și Telecomunicații: link aici
Candidații vor fi declarați admiși atunci când confirmă locul dobândit prin admitere, au transmis toate actele solicitate și au achitat toate taxele necesare.
Care este procesul de admitere? |
Se recomandă ca în formularul de înscriere să se opteze pentru cât mai multe programe de studii.
În căsuțele din dreptul programelor de studii pentru care se optează, se va scrie cifra 1 pentru prima opțiune, cifra 2 pentru următoarea (adică programul de studiu la care candidatul dorește să fie admis dacă nu poate fi admis la opțiunea 1) și așa mai departe.
Programul de studiu 1
varianta 1 candidatul este admis la opțiunea 1 |
varianta 2 media de admitere a candidatului nu este suficientă pentru a fi admis la opțiunea 1 |
varianta 3 candidatul este admis la opțiunea 2 |
varianta 4 media de admitere a candidatului nu este suficientă pentru a fi admis nici la opțiunea 2 |
varianta 2N - 1 candidatul este admis la opțiunea N (ultima opțiune de pe formularul de înscriere) |
varianta 2N media de admitere a candidatului nu este suficientă pentru a fi admis nici la opțiunea N și candidatul este declarat "respins" |
Clasificarea candidaţilor se face în ordinea descrescătoare a mediilor obţinute la examenul de admitere şi în limita locurilor aprobate pentru fiecare program de studii. Media minimă de admitere nu poate fi mai mică decât 6.00 (şase).
Mediile generale (punctajele) obţinute de candidaţi la admitere sunt valabile pentru stabilirea ordinii de clasificare numai la facultatea la care aceştia au candidat potrivit reglementărilor proprii de admitere ale universităţii şi în conformitate cu opţiunile menţionate de candidaţi în formularul de înscriere.
Ordinea de clasificare rezultată în urma admiterii va fi utilizată şi pentru repartizarea locurilor finanţate de la bugetul de stat, acestea revenind celor mai bine clasaţi candidaţi din fiecare program de studii, conform metodologiei proprii a facultăţii. Candidaţii care îşi retrag actele înainte de afişarea rezultatului final al concursului sunt consideraţi eliminaţi din concurs.
Rezultatele concursului de admitere se fac publice prin afişare la sediul facultăţii, pe pagina web proprie a facultăţii şi pe pagina web a universităţii. În prima etapă se afişează listele provizorii. Candidații se vor regăsi pe listele de admitere după codurile unice alocate la înscriere (și nu nominal).
Care este procesul de confirmare al locului obținut la admitere? |
Lista finală a rezultatelor concursului de admitere se va afişa după finalizarea confirmărilor şi va sta la baza înmatriculării pe programe de studii. Înmatricularea candidaţilor declaraţi admişi şi confirmaţi va fi efectuată după încheierea celor două sesiuni de admitere, pe baza listelor definitive cumulate din sesiunile iulie şi septembrie 2024, prin decizie a rectorului universităţii, până la data de 01.10.2024 (inclusiv).
Dosarele candidaţilor respinşi sau ale celor care renunţă la locul obţinut prin admitere se restituie personal candidatului, la cerere, în cel mult 2 zile lucrătoare de la depunerea cererii şi necondiţionat, fără perceperea unor taxe, pe baza actelor de identitate sau a împuternicirii notariale.
Confirmarea ocupării locului de către candidat se face prin:
- achitarea taxei de înmatriculare în valoare de 120 lei;
- doar pentru studenţii cu taxă, plata tranşei I a taxei de şcolarizare (vezi valoarea tranşei aici); se acordă o reducere de 5% din taxa anuală de şcolarizare pentru candidaţii / studenţii care achită integral taxa anuală de şcolarizare până în data de 15 octombrie 2024;
- completarea și depunerea la Secretariatul facultății a Fișei de Înmatriculare, a Contractului de studii universitare și a dovezilor de plată de mai sus.
Taxele de mai sus vor fi achitate prin modalitățile precizate la "Taxe de admitere și școlarizare".
Contractele de școlarizare transmise prin email trebuie depuse în original la secretariatul facultății până la data de 30.09.2024.
La confirmarea locului bugetat ocupat la admitere candidații vor transmite / depune la secretariatul facultății în original diploma de licență sau, după caz, adeverința de licență. Neprezentarea diplomei / adeverinței în termenul stabilit duce la pierderea locului finanțat de la bugetul statului.
Regulamentul de organizare și desfășurare a concursului de admitere 2024, studii universitare de MASTERAT poate fi descărcată de aici.
Vă așteptăm cu drag!
Administration board
- Detalii
- English
- Accesări: 1556
D E A N
DEPARTMENT HEADS
Council of the Faculty of Electrical Engineering and Information Technology
History
- Detalii
- English
- Accesări: 1021
A brief history
In the academic year1992-1993, it is created by restructuring, according to the Minister’s Order 5009 of 13.08.1992, the Faculty of Electrical Engineering, as a separate entity, with the specializations: Automation, Computers, Electromechanics, General Electrical Engineering and Applied Electronics. In 1995, by the order of the Minister of Education 3795 of 17.04.1995 the name of the faculty becomes Faculty of Electrical Engineering and Computer Science and beside the existing specializations there is added the Economical Engineering in the electrical, electronic and energetic domain. Since the academic year 2005-2006, the new name of the faculty has been the Faculty of Electrical Engineering and Information Technology, retaining its previous structure.
The mission of the Faculty of Electrical Engineering and Information Technology, according to its own strategy is to train specialists with higher education - engineers with scientific knowledge, skills and abilities in the European and international performance in accordance with the requirements of market economy and new technologies. The actions of recent years aimed at constantly encouraging active partnership between the faculty and business partners in the interests of the local community, enhancing the quality of educational programs offered and the development of international relations. The Faculty of Electrical Engineering and Information Technology has the responsibility to train graduates with high professional and moral standards.
However, inorder to match the higher education system in Romania with those in the European area, the structure of curricula focus is a versatile training base to provide advanced knowledge of electrical engineering, electronics, automation, informatics and computer science for over 1,000 students.
The97 teachers of the Faculty of Electrical Engineering and Information Technology follow, besides the proper training of students, their good scientific training implying them in projects and research programs, the results of which can be harnessed through publications or contracts.
The faculty has an infrastructure of education and research, which both in terms of real estate, as well as equipment, is comparable to the most prestigious European universities. The curriculum is supported by modern teaching materials and equipment; many features are realized within the framework of international projects by Tempus, Erasmus, etc., by internal funding from the budget or through contracts with ministries and industrial units.
Universities in Romania were classified for the first time in history after European criteria by an international evaluation organism, the University of Oradea occupying a leading position, being in the category of universities of Education and Scientific Research.